Ce tip de alcool este cel mai puțin dăunător: Un studiu de amploare vine cu un răspuns

Cercetătorii de la Universitatea Central South din China au constatat că vinul are un risc mai scăzut de mortalitate comparativ cu alte tipuri de alcool. Studiul a analizat datele a 341.000 de adulți din Marea Britanie, evidențiind că consumul moderat de vin reduce riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare. În contrast, consumul ridicat de alcool, indiferent de tip, crește semnificativ riscurile de mortalitate. Vinul roșu, datorită polifenolilor și antioxidanților, poate oferi beneficii pentru sănătate, dar cercetătorii avertizează că rezultatele nu sugerează o recomandare pentru consumul de alcool.